[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]
Ważne informacje dla posiadaczy biletów zakupionych w kasie Areny Gliwice, które zostały zmienione lub odwołane [aktualizacja: 1.04.2021]
Kasa Areny Gliwice będzie otwarta w każdą drugą sobotę miesiąca w godzinach 12:00-15:00.
W wypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 887 558 921 lub na adres pomozemy@arenagliwice.com.
Pragniemy również poinformować, że zgodnie z art. 15zp Ustawy z dnia 31.03.2020 o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, przedsiębiorcy prowadzący działalność kulturalną, rozrywkową, rekreacyjną i sportową są zobowiązani do zwrotu środków maksymalnie w ciągu 180 dni.
Co jest potrzebne, żeby zwrócić bilet?
Aby dokonać zwrotu potrzebne są bilety, paragon oraz Formularz zwrotu wraz ze Zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Formularze będą dostępne na miejscu, jednak by przyspieszyć procedurę zwrotu prosimy, jeśli to możliwe, o wydrukowanie i wypełnienie formularza zwrotu w domu.
Formularz zwrotu: KLIKNIJ TUTAJ
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych: KLIKNIJ TUTAJ
Z kolei, jeśli paragon został zgubiony, wraz z formularzem zwrotu należy wypełnić oświadczenie dot. zwrotu/reklamacji biletów bez paragonu.
Oświadczenie dot. zwrotu/reklamacji biletów bez paragonu: KLIKNIJ TUTAJ
By złożyć wniosek o zwrot środków należy czytelnie wypełnić Formularz zwrotu oraz Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, a następnie złożyć te dokumenty w kasie Areny Gliwice lub wysłać mailowo na adres pomozemy@arenagliwice.com.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]