Drodzy Przyjaciele Areny Gliwice,
Ze względu na rządowe nakazy i zachowanie środków zapobiegawczych związanych z zagrożeniem epidemicznym COVID-19 wiele wydarzeń w Arenie Gliwice zostało już odwołanych lub zmieniło swoją datę. Informujemy Was o tym na bieżąco.
Mimo niesprzyjającej sytuacji działamy dalej. Staramy się również współpracować z organizatorami wydarzeń tak, by znaleźć nowe terminy dla planowanych imprez – i to się dzieje. Jakość obsługi klienta jest dla nas absolutnym priorytetem. Sytuacja związana z pandemią jest jednak wyjątkowa, a skala problemu z którą obecnie musi mierzyć się branża eventowa jest ogromna.
Organizatorzy wydarzeń w naszym obiekcie ciężko pracują nad zapewnieniem alternatywnych terminów. W pełni wspieramy ich zmagania o zapewnienie wszystkim zainteresowanym możliwości uczestnictwa w wyczekiwanym koncercie, spektaklu lub wydarzeniu sportowym, w alternatywnym terminie.
Należy pamiętać, że organizatorzy muszą ustalić nowe daty z artystami, obiektami oraz wieloma innymi podmiotami. W ich imieniu prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.
Organizatorzy pracują na bieżąco z władzami i służbami sanitarnymi, a posiadacze biletów o wszystkich decyzjach zostają poinformowani drogą mailową przez bileternie, w których zostały zakupione bilety.
Arena Gliwice również udostępnia komunikaty o zmianach w wydarzeniu, niezwłocznie po otrzymaniu oficjalnej informacji od Organizatora. Lista imprez objętych zmianami KLIKNIJ TUTAJ jest aktualizowana na bieżąco.
Dlatego pamiętajcie – jeśli zastanawiacie się nad tym, co zrobić z zakupionym biletem, macie kilka opcji do wyboru:
1) Zachowaj swój bilet i przyjdź na wydarzenie w nowym terminie
Jeśli mimo zmiany daty zostajecie z nami to nie musicie nic robić! Bilety będą obowiązywać ze zmienioną datą wydarzenia! Te same miejsca, które zajęliście na Arenie Gliwice zostają Wasze.
2) Jeżeli z jakichś powodów nie możesz wziąć udziału w koncercie, nic straconego! Możliwy jest zwrot. Zwrot biletów i karnetów następuje w bileterniach, w których zostały zakupione.
W przypadku biletów zakupionych elektronicznie należy zwrócić się do bileterni, w których zakupione zostały bilety. Bileternie na swoich stronach www zamieszczają informacje odnośnie odwołanych wydarzeń, procedur zwrotu, kontaktu, a wszystkie szczegóły odnośnie zwrotów uwzględnione są w regulaminach poszczególnych bileterni:
- procedura zwrotu biletów zakupionych przez ebilet.pl KLIKNIJ TUTAJ
Klienci strony ebilet.pl otrzymają stosowną wiadomość e-mail, w której zawarte będą informacje o zwrotach biletu i ich przebiegu.
„Procedura zwrotu biletów ustalana jest indywidualnie dla każdego z odwołanych i przeniesionych wydarzeń – jeżeli dokonali Państwo zakupu biletów na wydarzenie, którego dotyczy przeniesienie lub odwołanie, na adres e-mail podany podczas zakupu zostanie przesłana wiadomość mailowa zawierająca procedurę zwrotu. Bardzo prosimy o cierpliwość, ponieważ ze względu na ogromną liczbę zapytań, czas oczekiwania jest znacznie wydłużony” – komunikat z serwisu ebilet.pl
- procedura zwrotu biletów zakupionych przez eventim.pl KLIKNIJ TUTAJ
„O wszystkich takich zmianach poinformujemy Was drogą mailową, status każdego wydarzenia możecie sprawdzić na jego podstronie na eventim.pl” – komunikat ze strony eventim.pl
- procedura zwrotu biletów zakupionych w kasie Areny Gliwice: KLIKNIJ TUTAJ
W międzyczasie dbajcie o siebie, dostosujcie do wszystkich zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia, żebyśmy się mogli spotkać w Arenie Gliwice tak szybko, jak będzie to możliwe.